Pentru a putea comanda trebuie sa adaugi produsele in cos.
RETUR ȘI SCHIMB
Clienții thecellar.ro pot solicita returul produselor sau schimbul acestora. În cazul în care o comandă este compusă din mai multe produse, clientul poate returna sau schimba doar o parte dintre acestea, păstrând restul produselor. În cazul în care se returnează doar o parte din produsele comandate, clientul va primi doar contravalaoarea acestora.
Vanzarile on-line sunt supuse Ordonantei de Guvern OUG34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Orice produse comandate de pe platforma noastră pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea lor, fără nici o justificare a clienților.
Condițiile returnării
Produsele returnate vor fi analizate individual și în detaliu.
Pentru a fi acceptat un retur este nevoie să fie îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
• produsele vor fi returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original, cu etichetele intacte și cu documentele care l-au însoțit;
• dacă e cazul, produsele vor fi returnate cu toate accesoriile și cadourile asociate;
• produsele nu trebuie să aibă urme de uzură;
• returnarea produselor trebuie să aibă loc în termenul legal de 14 zile de la primirea coletului sau în alt termen mai mare, stabilit de fiecare furnizor în parte;
Procedura de returnare a produselor
Pentru returnarea produselor este necesară parcurgerea unei proceduri simplificate. Dacă furnizorul de la care a fost cumpărat produsul are un magazin fizic, returul se poate efectua direct în magazinul respectiv. În acest caz, returul banilor se va face tot prin transfer bancar și nu în numerar la casierie.
Dacă returul are loc prin intermediul firmelor de curierat se vor respecta următorii pași.
• clientul care dorește returnarea unui produs achiziționat prin platforma noastră trebuie să completeze formularul de retur și să selecteze opțiunea de retur: schimb cu același produs, schimb cu un produs diferit, returnarea banilor.
• după aprobarea cererii, furnizorul partener TheCellar va trimite clientului toate instructiunile necesare returului.
• clientul trebuie să împacheteze produsele ce urmează returnate respectând condițiile enumerate mai sus și să le predea curierului.
• produsele returnate vor fi analizate și după aprobarea returului, în funcție de opțiunea aleasă la completarea formularului de retur, clientul va primi înapoi contravaloarea produselor returnate, un produs similar sau un produs diferit.
ATENTIE! Nu sunt acceptate coletele trimise cu ramburs!
Returnarea contravalorii produsului
Clientul va primi contravaloarea prețului de achizție a produsului returnat în termen de 14 zile prin una dintre următoarele opțiuni alese de acesta:
• virament bancar
• refund pe cardul prin care a fost efectuată plata pentru plățile efectuate cu cardul
Procedura de schimb a produselor
Schimbarea produselor se realizează respectând procedura de retur, cu mențiune că în formularul de retur se bifează una din următoarele opțiuni:
- schimb cu un produs similar
- schimb cu un produs diferit
În cazul în care se optează pentru cea de-a doua variantă, iar valoarea produsului/produselor dorit/dorite la schimb este mai mic decât produsul/produsele returnat/returnate, clientul va primi diferența de preț. În cazul în care prețul este mai mare, clientul se obligă să plătească diferența de preț.
Costurile de returnare a produselor
Costurile privind returul și schimbul produselor este suportat de client. În cazul în care se dorește schimbul produselor, iar suma ce urmează a fi returnată de furnizor este mai mică decât taxele de curierat sau produsul ales la schimb are un preț de achiziție mai mare decât produsul returnat, atunci schimbul nu va fi aprobat decât dacă clientul își asumă plata taxelor de curierat (retur + expedierea produsului/produselor alese la schimb).
thecellar.ro isi asuma dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzator.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand situatia in care clientul a semnalat prezenta unui defect catre reprezentantii thecellar.ro). Toate coletele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, nedeteriorat, fara scoci lipit pe acesta.